Sunday, May 17, 2009

SELAMAT HARI GURU




Ucapan ini ditujukan buat semua guru-guru yang banyak berjasa kepada anak didiknya, khas buat Kak Ana, K.Ita dan Yin. Buat Ari, (Guru Pendidikan Khas) Miss Regina (Guru Terapi Carakerja Faiz) dan semua guru-guru yang membaca blog ni...

Sepatutnya hari esok ada sambutan Hari Guru di sekolah Izzah, tapi dia demam... Tak dapatlah pergi sekolah. Semalam, dia sempatlah beli kad dan hadiah untuk cikgunya.. Kesian Izzah , bersemangat sungguh dia. Tak pelah, bila sihat nanti boleh bagi. (InsyaAllah hari selasa pergilah sekolah. Rajin-rajin makan ubat ya.)




Inilah kad yang Izzah nak beri pada Teacher dan Guru Kelasnya..








Hari ni ada Min, Yan, Ma dan Yin serta anak-anak sedara yang comel, Afnan, Aufa dan Naim datang ke rumah. Sempatlah makan tengahari yang tak seberapa sedapnya kat sini. Oleh sebab sibuk dengan Izzah yang demam dan kalut nak memasak lagi, tak sempat langsung nak ambil gambar budak bertiga yang comel tu... dah balik tu, baru teringat dan terfikir rugi tak ambil gambar... Diaorang dah lah jarang datang sini. Takpelah lain kali okey..
Min ada bagi DVD Bijak Iqra' khas untuk anak-anak sekolah rendah. Kalau anak kecil macam Faiz dan Muiz tu, mungkin jemu sikit, sebab cara pembelajaran yang serba lengkap. Umur 7 tahun macam Izzah tu, eloklah suruh dia belajar. Dia pun dah mengaji Al-Quran dan sangatlah elok untuk belajar Tajwid tu. Tapi, masa anjangnya bagi tadi, memang dia tak ada mood langsung. (Takpelah kakak, bila dah kurang demam, bolehlah belajar sambil menonton DVD tu. Jangan jemu pulak, ok.)















"DAPATKAN DI PASARAN SEKARANG..BIJAK TAJWID BERSAMA USTAZ ZAMRI"

No comments:

Post a Comment