Sunday, July 17, 2011

Tetamu di Pagi Minggu

Rasa gembira bila ada tetamu yang datang ke rumah.. Lebih-lebih lagi yang datang tu orang yang rapat dengan kita dan orang yang kita sayangi. Tambahan pula, sudah lama tak bertemu.. Masa yang singkat tu, dipergunakan dengan sebaiknyalah.. Anak-anak sempat bermain sekejap dan Tie sempat ambil gambar diaorang tengah main dan gambar kenangan di rumah arnab..

Min dan Yan yang dah sampai petang sabtu tu kena balik cepat untuk menghadiri kenduri..
Sebelah malam, mereka dah tidur di Pondok ma tersayang di Pangsenam.. Moga terubat sikit keriduan ma buat anak, menantu dan cucu-cucunya tu... InsyaAllah, kita semua akan bertemu dan berkumpul lagi pada Hari Raya nanti.. Walaupun kita jarang berjumpa, tapi kita tetap bermesra dan berhubung melalui blog dan facebook.. InsyaAllah, ukhwah dan persaudaraan kita akan tetap utuh dan erat..

Kakak Izzah nak bagi arnab pada Afnan, tapi Afnan geli..

Arnab tu datang dekat Afnan..Tu yang dua-dua pandang ke tepi..
Nasib baik tak terlepas yang atas riba tu..

Walaupun ada perasaan sedikit takut,
tapi Aufa dan Afnan dah berjaya pegang arnab-arnab tu..

Bergaya dengan lampu ben 10

Affan comellll...

alahai..tembamnya..

Aufa menggayakan bajunya yang cantik ..

Gaya apa budak-budak ni.. Batman??..



4 comments:

  1. Mak Long tumpang seronok je lah tgk anak2 sedare M.long yg semuanya makin besar dah..Affan pun dah makin tembam,hehe..

    ReplyDelete
  2. Tak pe, tak mandi pun tetap comel.. Lg pn eloklah tak payah mandi dulu, sebab semuanya masuk kat dlm rumah arnab tu.. Dah siap bergambar dengan arnab baru mandi.. terlupa pulak nak ambik gambar Affan selepas mandi, dh pakai baju cantik, tertidur..

    ReplyDelete
  3. bestnye..tak sabar nak berkumpul semua macam family day aritu kan=)

    ReplyDelete