Monday, March 8, 2010

Bersama Arnab Peliharaan



















Inilah dia anak Mimo dan Pinky yang berusia 5 hari.. Bukan main seronoklah Izzah dan Muiz tu. Tapi yang menjadi masalahnya, si Pinky tu tak reti nak bagi anaknya menyusu. Dibiarkan je anaknya tu. Nasib baiklah Izzah rajin mengajar arnabnya menyusukan anak.
Dipegangnya si ibu arnab tu dan diletakkan seekor demi seekor anak arnab ke atas badan si ibu supaya anak arnabnya dapat menyusu.
Tengok je lah gambar tu .. Izzah, Muiz dan Faiz menghabiskan masa bersama arnab-arnab kesayangan..

Video tanpa suara dibawah menunjukkan anak arnab yang kenyang selepas menyusu dan Pinky yang sedang makan serta mimo yang dikurung dalam ruang yang kecil. Walaupun kesian kat mimo, tapi terpaksa buat macam tu buat sementara. Nanti bergilirlah, si pinky dan anak-anak duduk kat dalam tu pulak..
Video yang kedua, arnab dah mula pandai menyusu..
video video

No comments:

Post a Comment