Monday, June 4, 2012

Jalan-jalan jimat belanja









Assalamualaikum, sudah lama tak bercerita di dalam blog ni.. Kali ni nak cerita fasal cuti sekolah. Dah berakhir seminggu cuti sekolah. Anak-anak lah yang paling seronok, tapi tak best dan kesian juga tengok mereka asyik terperap di rumah. Kami berkesempatan jalan-jalan sambil mandi manda di sungai Lubuk Ujid di Maran, air nya jernih tapi menderu laju, dan terdapat batu-batu yang cantik. Kami pilih tempat yang tak ada orang supaya dapat mandi dengan seronok dan bergambar sakan.. Anak-anak puas hati dapat mandi dan umi abi pun gembira dapat bawa anak-anak jalan-jalan sambil jimat berbelanja dan jmat masa perjalanan..





Ini pula gambar masa jalan di Esplanade Temerloh, lagilah jimat sebab dekat je dengan rumah. Tapi hajat nak naik jambatan gantung tu tak kesampaian sebab malas menunggu giliran ramai orang, lagipun Faiz meragam nak pergi ke arah tebing sungai tu.. Yang nak naiknya ramai, tapi kena lepaskan dua- dua orang kemudian dah seberang sana kena tunggu giliran untuk balik ke seberang sini pulak.. Kalau pergi waktu orang tak ramai, best ni.. InsyaAllah, lain kali nak juga berkongsi pengalaman naik jambatan gantung tu..

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete